Schrijf eens wat anders

Stel dat je auto’s verhuurt. Luxe, snelle auto’s. Wat verhuur je dan eigenlijk? Een half uurtje in een Lamborghini, een Porsche of een Ferrari? Of een droom?

Je kunt natuurlijk gewoon op je website schrijven dat je auto’s verhuurt. Zoveel minuten voor zoveel geld. Je kunt er nog een lijstje voorwaarden aan toevoegen en de potentiële klant heeft alle informatie die hij nodig heeft.

Of je schrijft dit:

Rijden in een Lamborghini is voor veel mensen de ultíeme droom. En dat is niet zo gek: deze sportwagen haalt een topsnelheid van meer dan 300 kilometer per uur en accelereert in vier seconden van nul naar 100 km/h. Zijn krachtige tien-cilinder motor produceert bovendien een krachtig, zelfverzekerd geluid; het is niet voor niets dat de Lamborghini Gallardo vernoemd is naar een stierensoort die gebruikt wordt voor stierengevechten.

Stel je eens voor hoe dat voelt: meer dan 500 pk vermogen ligt in jouw handen. De motor brult, je laat de koppeling opkomen, je voelt de enorme kracht, het ongeduld van een sportwagen die is gemaakt voor snelheid. Gelijk in de eerste bocht die je neemt, voel je hoe je moet tegensturen om de auto in bedwang te houden. Lukt het je? Kun jij de Lamborghini temmen?

Verhuur je geen auto’s, maar ben je actief in een andere branche? Geen probleem! Hier lees je nog meer voorbeelden van onze verhalen.

Wij vertellen jouw verhaal

Heb je een nieuwe website? Gefeliciteerd! Dan is de volgende stap om je diensten of producten in het zonnetje te zetten. Als verhalenvertellers doen wij niets liever. We vertellen jouw klanten met alle plezier waarom hun leven er beter, eenvoudiger of leuker van wordt als ze met jou in zee gaan.

Hoe we dat doen? Nou, zo:

We stemmen af op jouw doelgroep. Bij het vertellen van je verhaal houden we rekening met de tone of voice, zinslengte, woordkeuze, het al of niet gebruik van jargon en de mate van voorkennis.

We vertellen jouw verhaal. Wij vragen je het hemd van het lijf, zodat we alle ins en outs kennen en glashelder voor ogen hebben wat je wilt vertellen.

We passen SEO toe: unieke teksten, foutloos, met relevante informatie. Dat is wat Google graag ziet en dus regelen wij dat. We checken of er genoeg ‘call-to-actions’ zijn en we zetten onze kennis van marketing & communicatie in om jouw verhaal zo aansprekend mogelijk te vertellen. Is er een zoekwoordenonderzoek nodig? Dan regelen we dat ook.

Zullen we jouw verhaal ook vertellen?